Scott Klososky toob oma raamatus „The Velocity Manifesto“ huvitava nägemuse ettevõtte „infotehnoloogilisest majast“.

Ettevõtte infotehnoloogia on funktsioonide põhjal jagatud korrusteks, vundamendist alustades: Andmesidevõrk > Arvutid ja serverid >Andmebaasid > Arvutiprogrammid > Juhtimisinfo (ärianalüüs).
Autor peab seejuures juhtimisinfo tasandit väärtuse poolest kõige olulisemaks: „Sellel tasandil rakendatakse ärivajadustele kohandatud analüüsitarkvara ja juhtimislauad. Teadmised, mis seni on hajutatult töötajate
peades, kantakse üle juhtimisinfo tasandile, andes olulise tõuke ettevõtte arengule. Ühel päeval ongi juhtimisinfo ettevõtte kalleim vara.“
Klososky nägemus aitab seada ettevõtte arenguvisiooni.
Mõned mõtted:
– Juhtimisinfo, kui potentsiaalselt kalleima vara areng peaks olema ettevõtte kõrgeimate prioriteetide hulgas.
– Juhtimisinfo on eraldiseisev protsess, mis ei toimi „muu hulgas“, näiteks majandustarkvarast saadavate aruannete näol.
– Majandustarkvara ei täida, ega peagi täitma juhtimisinfo vajadusi, kuna ta asub hoopis teisel korrusel (arvutiprogrammid).
– Käsitsi andmete analüüs (stiilis majandustarkvara -> Excel -> PowerPoint) pole efektiivne juhtimisinfo lahendus, kuna ka see asub „arvutiprogrammide“ korrusel.
– Juhtimisinfo, kui „ülemise korruse“ saab hästi toimima siis kui eelnevad tasandid on valmis (võrk, arvutid, majandustarkvara).