Soovitusindeksi lahendus Qlik Sense tarkvarale

Soovitusindeks ehk Net Promotors Score on hea lihtne viis küsimaks klientidelt tagasisidet  enda toodete ja teenuste kohta. See baseerub ühel lihtsal küsimuse – kas soovitate meie tooteid ja teenuseid oma tuttavatele?

Hinnanguskaala on karm aga õiglane. Need, kes saavad skooriks 9 ja 10 punkti on teenustega väga rahul ja soovitavad seda tuttavatele, 7 ja 8 on neutraalsed, 6st allapoole ei ole rahul. Seega annab väga hea ülevaate tootest ja teenusest klientide tagasisidena. Kuna meie kliendid kasutavad antud lahendust üsna palju, olemegi teinud valmis Qlik Sensele lahenduse soovitusindeksi tulemuste visualiseerimiseks.

Visuaalselt näeb see välja nii, et dashboardil on välja toodud keskmine hinne, saadetud küsitluste arv, neist vastajate arvu ja soovitusindeksi protsent. Lisaks on ka visuaalselt nähtav protsentuaalselt vastajate ja mittevastajate osakaalud. Võimalus filtreerida vastuseid kas klientide kaupa, kliendihaldurite kaupa, segmentide kaupa. Võimalik seega valida endale sobivad filtreeringud mida graafikutel teile kuvatakse.

Võimalik on esitada ka rohkem kui üks küsimus ja vastavad vastused siis visuaalselt kuvatakse.

Lisaks dashboardile on olemas ka eraldi küsitlustele vastamise vaade, millel saab samuti erinevate filtritega vaadelda tulemusi.

Lisaks küsimustele endale saavad vastajad panna ka kommentaare. See annab võimaluse teada milles parem olla või milles täna ollakse juba väga head. Enamlevinud sõnadest moodustub sõnapilv. Samuti võimalik võtta kõik andmed Pivot tabelisse ja filtreerida vastavalt enda soovile.

Kui ettevõttes on täna soovitusindeks kasutuses  ja on olemas Qlik Sense tarkvara, siis see on hea võimalus see visuaalselt kuvada. Kui vajate abi, võtke meiega ühendust ja abistame teid meeleldi.

Allpool ka nähtav visuaalse videona väikene tutvustus.


Küsi lisainfot oma Qliki konsultandilt ja lisa endale soovitusindeksi lahendus!

Või tutvu lahendusega siin!